תגובה לקבוצת פייסבוק משיחית תומכת חיסונים

  • by

תגובה זו נכתבה לקבוצת הפייסבוק המשיחית הגדולה בישראל. לאחר שכתבתי פוסט קצרצר שפשוט מזהיר מלקבל את החיסון, ללא הסבר כלשהו, והפוסט עורר מהומה לא קטנה והרבה תגובות. לאחר כמה זמן כתבתי את התגובה הזאת עם יותר הסברים, אך הכריחו אותי לשים אותה בתגובה לפוסט המקורי ולא כפוסט נפרד ולכן הרבה פחות משיחיים צפו בה. להלן הפוסט:

——

לגבי החיסון נגד קורונה, לפני כמה זמן המלצתי לא להתחסן אך לא הסברתי למה. ישבתי לשיחה נעימה עם אח צעיר בשם נ. ר., לאחר שהגיב לפוסט שלי, כי הוא גר קרוב לנהריה. הוא עדיין לא אימץ את דעתי אך אמר שהיה עליי להסביר יותר. אז להלן.

קודם כל, כוונתי לא הייתה לעורר מהומה אלא, תאמינו או לא, מתוך אהבת אחים בלבד, רציתי להזהיר כמה שיותר מאמינים שהחיסון כרוך בסיכון שאיננו משתלם לדעתי. מכיוון שבתקשורת המיינסטרים דוחפים לחיסון ומצניעים מידע נגדי רב בנושא, חשבתי לנכון שישמעו קול אחר, גם בלי לספק הסבר. השתקת הקול הנגדי חזקה, לדוגמה לאחרונה פורסמה ידיעה בנוסח “רשלנות רפואית, רופא הזהיר מטופלים נגד החיסון.” רופאים שמזהירים מוקעים, מצונזרים או מסתכנים באובדן רישיון. סרטונים מורדים מהאינטרנט, וכן גם ערוצים שלמים, רק כי אינם מיישרים קו עם סדר היום של ארגון הבריאות העולמי.

האם אני “מוסמך” להזהיר? ובכן, להקשיב רק למוסמכים זהו משחק מסוכן. אם נקשיב לרוב מי שמומסך לענות על השאלה האם הייתה אבולוציה נצטרך להסיק שאכן הייתה. ומי אנחנו שנאמר שלא הייתה? אם היינו שואלים בזמנו את מי שמוסמך לכך אם ישוע הנצרתי הוא המשיח, הם היו אומרים חד משמעית שלא. ומי יוכל לענות טוב יותר מההנהגה הדתית והפרושים היושבים על כסא משה? לכן כל אדם, גם מי שלא מוסמך, צריך להגיע למסקנות שלו לבד ורשאי להביע את מסקנותיו בכל נושא.

אמא של חמותי לקחה תרופה נגד בחילות בהריונות האחרונים שלה. לקח שנים עד שגילו שהיא גורמת לעקרות ולפגמים בתינוקות. לכן אחיותיה הצעירות של חמותי עקרות, אח לשמחתנו חמותי ואשתי לא. להאמין למדע? לא תמיד.
וכך בחיסון הזה. הוא מזורז ומבוהל, בגלל בהלה מתוזמרת ומוגזמת ממחלה שמימדיה אינם כפי שחזו, ולדעתי גם אינם מצדיקים את כל ההגבלות החריפות על חירויותינו. החיסון גם ניסיוני, חדשני ומתערב בגוף בצורה גסה שאת תוצאותיו לא נוכל לחזות. כבר יש ניסיון לא טוב מחיסונים שקודמו אחרי פניקה מיותרת. וכל זאת בשביל לחסן ממחלה שרוב סיכוייכם לצאת ממנה ללא פגע הם כ-99.8%. ואחרון, כן, אני חושב שיש מניעים חשוכים מאוד מאחורי כל מה שקשור לבהלת הקורונה. אי אפשר להגחיך כל קונספירציה. בשנות החמישים חווינו קונספירציה ענקית כאן בישראל במה שקשור לילדי תימן שנחטפו – דברים שמושתקים עד היום ושאלוהים ידרוש עליהם תשובות. יש קוספירציות בעולם, ואני מאמין שבהלת הקורונה היא אחת מהן.

האם החיסון הוא תו החיה? בהחלט לא. אמנם ישנם קווי דמיון חזקים וזה נראה כמו חזרה לקראת, אך בשביל כך השבוע השבעים צריך להתחיל והוא עדיין לא. כך או כך החיסון לא מתאים לתיאור התו בהתגלות.
אני ממליץ לחפש מידע נגד החיסון בעצמכם, אך הינה סרטון שתוכלו להתחיל ממנו, ברשת לא מצונזרת שתמצאו בה הרבה דברים, גם לא אמינים. אלה הם רק מעטים מהרופאים והמומחים שהעזו להזהיר פומבית נגד החיסון. בברכה, מיכאל.

https://www.bitchute.com/video/pWdZYW4YogjW/

Leave a Reply